ohh, rainy day.

åhh, det spöregnar ute.. och jag har varit vaken sen klockan åtta. fast jag visste inte att klockan var åtta förens vi kom på att det var dags att ställa tillbaka klockan en timme. så idag har vi fått en timme extra att njuta av det här mysiga huset :).
synd bara att det är så dåligt väder ute..

hittills idag har vi i alla fall hunnit äta god frukost, kolla på knight rider och miami ink och jag har skissat en bild på nemi som vi ska sätta upp på kylen.
det blir nog bara till att sitta inne idag. imorgon åker vi in till visby och shoppar lite.

känns inte som om jag har så mycket intressant att komma med just nu.. men det kanske dyker upp någonting i skallen senare :)
vi hörs!

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0