"no one like you.."

godmorgon!
tisdagsmorgon och efter idag är det bara tre dagar kvar tills jag och martin åker till gotland! haha. ni anar inte hur mycket jag längtar!

tisdagsmorgnar är alltid så sega. jag vill helst inte sova till längre än nio, för då har jag svårt och somna på kvällen. men sen så har jag enormt mycket dötid. vilket inte är så rockigt.
så jag har redan hunnit läsa i nästan en timme och ätit frukost samtidigt som jag tittat på smallville. ändå är det en och enhalv timme kvar tills bussen går. jag orkade inte träna imorse annars hade jag ju haft något att göra.

morfar kommer och hämatar mig efter skolan. då åker vi direkt till boo vårdcentral för att ta vaccinationssprutan och sen är det bara raka vägen hem och hämta en matlåda och sen löpa ner till stallet och jobba till nio.

nej nu ska jag i alla fall klä på mig. sen får jag väl försöka slå ihjäl tiden på något sätt.
vi hörs :)

over and out


'här är mitt crew från i lördags när jag tävlade :)
övreraden fr. v olle, mickis, elin nedra raden maya.


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0