" my dear angels.."

en tanke slog mig precis. det var exakt som om någon kom och knackade mig på axeln och frågade: varför sitter du här själv igen? och det var då jag kom på det, för att jag är kär i en kille som älskar sport. haha.
ikväll är han iväg och spelar match och jag sitter framför datorn för att försöka fördriva tiden tills greys anatomy börjar vid nio. jag fördriver tiden med att läsa blogginlägg från min galna vår. haha. den var sjuk!

man hittar så mycket roliga detaljer i inläggen som man hade glömt, och ibland önskar jag att jag gett lite mer ingående berättelser om vad som hända osv. men det är nog bara jag som vill läsa det. haha.

bara sen skolan slutatde för ca fem timmar sen har jag hunnit hämta och passa tjejerna, ätit havregrynsgröt till middag (jaa, martin är inte hemma och jag ville inte äta pasta idag igen :P), pluggat i ca en timme. kollat på tv och läst blogginlägg. fan vad jag har hunnit med, haha.

kör en av mina älsklingslåtar på repete också. dear angel med april sixth. den är sjukt underbar! har mycket fina minnen till den :) .
nej hörrni. nu ska jag ta tag i mitt liv och förflytta mig till soffan! vi hörs allihopa!

over and out


jaa, vad är det man säger? man blir aldrig snyggare än man gör sig ;)


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0