Martin

hittills har idag varit rn bra dag. jag och elin har strosat runt i nya forum och tagit in alla intryck och kollat i de flesta nya affärer.
när vi gick runt där som bäst slog en tanke mig. hur mycket jag verkligen bryr mig om och hur högt jag verkligen värderar min älskade pojkvän.

jag slogs av en helt fruktansvärd saknad. även om jag vet att jag när jag vill bara kan ta bussen och åka till hans jobb. ibland känns det som om vi har för lite tid tillsammans. även om vi faktiskt ses varje dag så har vi mycket lite kvalitetstid tillsammans. vi hinner oftast bara titta på tv en liten stund tillsammans och sen gå och lägga oss.

men när vi väl har tid.. vad underbart och skönt det är.
något av det bästa är att han går att prata med. han kan föra en diskution utan att det spårar ur eller att vi kastar saker på varandra. vi kan sitta i timmar vid matbordet och prata om allt och inget. om våra vänner, vad som hänt under dagen och andra oväsentliga saker.
från och med imorgon ska jag äntligen få ha honom för mig själv en hel helg och lite till. bara han och jag. för första gången.
första gången vi åker iväg han och jag alltså!
och det ska bli så underbart, så mysigt.
jag längtar något fruktansvärt. och imorgon så åker vi äntligen.

jag saknar dig älskling. vi ses ikväll :)

over and out

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0