"mannen i den vita hatten"

åhh, jag saknar min älskling. inte alla bullar i världen kan gottgöra hans plats. och tro mig just nu har jag typ alla bullar i hela världen.

idag har varit en sån där bra dålig dag. en dag som borde varit toppen om inte vädret varit pissdåligt. x-men t-shirten från h&m blev min idag. direkt från herravdelningen :). som tur var släpde elsa in mig på ur&penn också. så det vart ett par nya stora ringar till öronen och sen ett par asballa omaka örhängen i form av en gitarr och en döskalle.

nu kommer våran middag. mamma som alltid varit så noga med att man ska äta bra mat och så, ha lyckats bjuda mig på hamburgare eller pizza varenda gång jag varit här den senaste tiden. idag är inget undantag och det står kebabpizza på menyn. inte mig emot!

ååhh, snart kan jag åka hem till martin :).

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0