"Make it mine!"

torsdagseftermiddag och jag anjuter en kopp te framför datorn hos mamma. ska snart gå ner till stallet och rida en sväng. sen är det usek-möte. så jag kommer väl inte hem förrens vid nio halv tio ikväll heller.. men men.

idag har varit en ganska bra dag. bortsett från att jag lyckades göra bort mig imorse. den lilla händelsen måste jag nästan ta upp: jag, jätte stressad går med martin till bussen. jag vet om att jag kommer att komma försent till mitt engelska b prov som jag var helt säker på att jag hade på morgonen. när jag kommer till skolan går jag mot klassrummet vi ska vara i. jag hinner få en liten skymt av människorna inne i klassrummet när jag går förbi ett fönster och känner inte igen någon. tänkte att det kanske var för att jag gick förbi så fort. innan jag kliver in i klassrummet kollar jag ändå på schemat. bara för att kolla att vi verkligen ska vara där. och vad står högst upp på mitt schema? hälsopedagogik, och inte engelska. jag inser att jag redan är 20 minuter sen även till den och att vi har yoga. yogan har vi i ett hus som ligger en bit ifrån skolan.
så det var bara för mig att sätta mig ner och vänta tills engelskan skulle börja. fy fan vad dålig jag kände mig!

som tur var fortsatte resten av dan ändå rätt bra.
nu ska jag försöka ta mig ner mot stallet :)
vi hörs!

over and out


varför lyckas jag alltid få rida hästar som hoppar mongo? haha. här är jag och casper på taffsnäs.


 

//carro

Kommentarer
Postat av: susanna

din blogg är riktigt snygg :) gjort den själv?

2008-10-09 @ 17:02:56
URL: http://amorina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0