"like sweet cocoa."

godermorgon!
tisdagsmorgon och jag har spenderat den senaste timmen med att läsa i m in bok som snart är utläst :).
idag har vi veckans meningslösaste skoldag och sen ska jag jobba.
hade det inte varit för att vi har matte prov idag hade jag definitivt stannat hemma hela dan eller åkt hem till mamma och vart där hela dan.
men nu är det prov i matte b och jag har inget val.

hade svårt att somna igår kväll. var smart och drack te vid nio tiden. det är ju faktisk koffein i te också, så det tog ett tag att somna igår.. men men, lyckades ju tillslut somna i alla fall.

ikväll ska jag ner till stallet och jobba ett par timmar. sen blir det nog till att plugga engelska ikväll. engelska prov på torsdag.. suck o stön.
fan vad jag inte gillar tisdags morgnar. fatta om vi hade börjat vid halv nio istället. och slutat vid typ elva halv tolv. istället för att börja vid kvart över tolv och sen sluta halv tre. jaja, nu ska jag kolla på tv en stund tror jag.

ha en toppen dag så hörs vi senare.
over and out


saknar min lilla prinsessa :) får åka och hälsa på henne någon dag.


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0