"lady in white, likes to do it all night.."

godmorgon! jag ahr varit uppe sen åtta imorse. fråga mig inte varför, men jag somnade vid nio igåkväll. haha, kul tjej va?

i fredags var jag ute med ida, moa, jennifer och tessie, vi hade väl inte allt för kul och jag var  tillochmed hemma innan martin som var ute på värmdö och spelade poker med några av sina gamla klasskompisar. jag hade redan hunnit somna när han kom hem.

igår var det mys dag. god frukost och sen låg vi i soffa hela dagen med ett avbrott för att åka ner till orminge och äta på grillen och sen handla chips. extremt nyttig dag ;).. sen låg vi i soffan resten av dagen också. det behövde faktiskt!

idag ska jag ut till stallet med emma och ida. emma tog körkort i fredag! grattis gumman :).
och ikväll ska jag och ida in till stan och möta upp massa folk för att sen åka och käka på dinysos för att fira moa. som faktiskt fyller år idag :) ett till grattis idag då! haha. nu ska jag försöka teckna lite. var ett tag sen man tog sig tid för sånt.
vi hörs :)

over and out


jag och mitt mongo förra helgen :)


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0