"lady in sweden likes to do it hela tiden!"

godkväll vänner och läsare :).
jag har precis satt mig tillrätta framför datorn med en kopp grönt citron te och ska försöka fixa lite med bloggen. vilket jag inte riktigt haft tid med på senaste, då skolan tar väldigt mycket av den tiden. men ikväll ska jag försöka få iordning lite :) .

idag har jag varit i skolan och lyckades överleva alla tre lektionerna idag. ska börja skriva en livsstilsdagbok på hälsopedagogiken, så jag ska få ordning på mina matvanor nu! sen ska jag prata med mamma om gymkortet imorgon. det är verkligen dags att komma igång nu när man har kommit in i skolan och allting efter sommaren. för visst syns det att man inte har tränat på ett tag, haha.

nej hörrni. nu ska jag börja fixa. vi hörs senare :)

over and out


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0