"lady in red likes to do it in bed.."

godmorgon!
måndasmorgon och solen skiner utanför fönstret, riktigt skönt att vakna till faktiskt.
om ca en halv timme ska jag bege mig iväg till bussen och skolan. efter skolan ska jag troligtvis in till stan med lillasyster och köpa skor.

igår regnade det hela dagen och jag och emma var bara ute i stallet en liten stund och tog ut hästarna på en promenad. det var löjligt hur mycket det regnade.
väl hemma myste jag med martin en stund och sen åkte jag och ida till söder och åt på dionysos med moa och hennes vänner för att fira hennes födelsedag. riktigt god mat faktiskt :). jag, idag och miriam åt någon biff med friterad potatis och vitlökssmör. sen åkte vi hem till chrille och spelade rock band en stund. jag och ida var inte så bra på det igår. haha.
sen åkte jag och älsklingen hem och sov :).

nu ska jag plocka ihop mina saker och göra mig redo för avgång. vi hörs!

over and out


bild från iron maiden konserten på stadion :) ball bild va? :D


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0