"kom änglar, kom älvor.."

..det börjar bli kallt, graderna sjunker så fort överallt..

och OM det är kallt ute nu. i och försig kanske jag får skylla mig själv, ja som inte satte på mig en till tröja alltså. för det är faktiskt inte mitt fel att det är kallt ute.
ååh vad barnen får mig att bli glad. kom precis hem efter att ha spenderat ca två timmar med dem och nu är elsa och mickis på väg hit, till pappa, för att äta middag med oss. sen ska vi ha tjejkväll hela kvällen. färga hår och måla naglar och sånt ni vet. sånt som man inte har tid med längre annars.

när jag och barnen som bäst satt och tittade på barnen i bullerbyn idag, vänder sig felicia upp och tittar på mig. hon granskar mig noga en stund och sen frågar hon:
- är du vuxen caroline?
jag funderar lite och svarar sen:
- nää inte riktigt ännu, men snart är jag vuxen.
felicia verkar nöja sig med svaret, för hon mumlar jaha och fortsätter sen att titta på tvn.
jag fortsatte dock att funderar:
- är jag vuxen? när blir man vuxen? jag vill inte bli vuxen..

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0