"killing in the name.."

kvällens sena timmar kryper inpå och jag har varit helt jättetrött i flera av dem redan.
mickis och elsa ska spendera natten här hos pappa med mig. jag ska sova i min säng som jag inte sovit i på nästan ett halvår och som är smått synonym med ångest.
men någon gång måste man ju komma över det och varför inte idag?!

ikväll har jag slingat håret på både mickis och elsa och gjort en peeloff mask på mig själv. så att smeka mina kinder nu är nästan som att smeka en nytvättad babystjärt. ett par pormaskar måste ju ha följt med i alla fall.
ikväl har martin kommit förbi och kramats en stund nere på parkeringen, sagt några snälla ord och sen åkt hem för att sova i sin säng. utan mig.. för första gången på nästan tre månader. soo sad.

imorgon ska jag och mamma bakabullar. bakat bullar har man ju inte gjort på några år. så jag och mamma ska passa på imorn. hoppas att det bara är hon och jag där.

jag vet att det är torsdag imorgon och att jag borde vara stallet, men det blir inget sånt den här veckan.
nu ska jag försöka få med mig tjejerna i säng.
god natt gott folk!


skickar upp ett par bilder som lillsyrran tog på mig i somras :)






//carro

Kommentarer
Postat av: louise

mysiga bilder:)

2008-11-05 @ 23:36:32
URL: http://loiisans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0