"kärlek lovar stort med håller tunt.."

torsdag och veckan är nu långtskriden..
vaknade i ett rum fullt av damm och hår och kände att andningen inte var på topp. allergi?
bredvid mig låg elsa och på golvet mickis. mickis krävde att få sova på golvet för att inte väcka oss andra när hon snarkade. smart!

mamma ska in till nacka och få blod idag, vilket tar ett par timmar. så bullbak år det bli lite senare. toppen, för nu hinner jag och elsa in till stan för att köpa min t-shirt som jag hittade igår och sen åkt till martin och hämta en tröja innan hon måste bege sig till tåget mot falun.

åhh, första natten utan martin på väldigt länge och jag saknar honom..jätte mycket. underbart att jag i alla fall fick vakna upp till hans röst när han ringde och väckte mig och brudarna vid halv tio.
nu ska jag klä mig klart så vi kan åka iväg någongång.

vi hörs senare.


typ såhär snygga är vi idag :)


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0