"infinite dreams.."

tre dagar kvar! tre futtiga dagar kvar tills jag får åka bort härifrån. bort från all den här betongen och alla dem här människorna. no offence, men jag är så trött på min vardag. att jag aldrig har tid med mig själv. det kanske låter egotrippat, men jag skulle vilja ha lite mer egentid. när jag bara kan sitta ner och läsa eller lyssna på musik. lite tid när man inte behöver göra någonting, utan bara vara. då skulle jag kanske kunna koncentrera mig på mina smycken och sånt.

fast å andra sidan så skulle jag bli sjukt rastlös. jag är så van vid att ha fullt upp hela tiden. att ha någonting planerat varje dag så som jag har. jag gilalr rutiner. för med rutiner krävs inte så mycket planering. och om man gör samma saker hela tiden så går det utan sig själv efter ett tag. man bara gör allt utan att tänka så mycket på det.


vad har jag lyckats åstakomma idag då?
jag har varit på mina två lektioner i skolan. vart upphämtad av morfar och körd till vårdcentralen för att vaccinera mig mot influensa.
jag vart något orolig när jag insåg att tanten som skulle sticka mig med den läskiga sprutan förmodligen var från stenåldern.. men det gick bra ändå. jag överlevde men är fortfarande lite öm i armen.. sen så har jag en röd prick där nålen gick in. martin bara skrattade åt mig när jag visade det.

sen fick jag skjuts av morfar hem till mamma och sen av mamma och hennes vännina ner till stallet. sen har jag jobbat och nu är jag äntligen hemma och har ätit en muffins och pratat lite med martin som haft en tuff dag.

och nu mina kära vänner, ska jag krypa ner i sängen och läsa i min bok och är fruktansvärt spännande just nu.
så vi får höras imorgon. sov så gott!

over and out


det här är min
lillasyster som också fick sig ett stick i armen idag.


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0