"i'm okey.."

hej på er!
tisdag idag. min segaste dag. börjar vid kvart över tolv och går till halv tre.. sen stressa hem till mamma och sen åka ner till stallet och jobba till nio. jippie.
har verkligen ingen lust att åka någonstans idag. skulle ha tränat imorse med ida. men har fått tillbaka dem där jävla kramperna i ryggslutet. det mystiska med dem, är att dem försvinner lika fort som dem uppstår. typiskt.

igår var jag och ida och tränade en timme i alla fall. gick tidigare från skolan av olika skäl.
sen kom mickis hit och höll mig sällskap en stund tills martin kom hem från jobbet och gjorde middag. vi satt och myste hela kvällen. fast jag satt kvar en timme längre vid tvn och kollade på i ditt ansikte medans martin gick och la sig. elins storebrorsa acke var ju med i tv haha. magnus betner var och drev med muf.

till frukost idag vart det havregrynsgröt. tänkte äta något som mättade, för jag får ju ingen lunch i skolan idag. eftersom vi börjar så sent.

jaja, jåätte tråkigt inlägg. men jag känner mig verkligen jätte tråkig idag.
hoppas att ni andra får en bra dag idag!

over and out


du gör mig lycklig! <3


//carro

Kommentarer
Postat av: luhluu

vilket bra motto! det har du alldeles rätt i, litet är för kort för att grubbla. är jag alldeles för bra på ^^ hahaa

2008-10-15 @ 11:05:45
URL: http://luhluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0