"here we are!"

idag är det måndag. och idag har nog varit den bösta måndagen på länge.
efter matten åkte jag och elin in till stan och letade efter dem perfekta halsduken till mig. den finns på monki. dessvärre har jag inte råd att köpa den innan jag åker till gotland :(. så det får bli en sväng in till stan på lovet när studiebidraget har kommit.

mamma ringde precis och sa att jag och syrran måste vaccinera oss mot influensan. usch.. så imorgon ska jag åka och ta en spruta i armen. jag tycker det är lite jobbigt med sprutor sen jag var sjuk i våras och dom tröck in en spruta på en och en halv meter i låret på mig (den kändes så stor!). men men, det är ju trotsallt för att mamma inte ska bli sjuk nu.

sen jag kom hem har jag hunnit förbereda middagen (pannkakor) och diskat. köpte även en liten present till martin när jag var inne i stan.

vid åtta ikväll ska jag och mickis träna puls jympa. det har jag aldrig gjort förut haha och vi kör stenhårt på ett medlepass på engång. jag kommer dö!
sen imorgonbitti ska jag ju upp och gymma också haha. jag har gett mig fan på att gå ner till min normalvikt igen nu . 

nu ska jag teckna en stund.
vi hörs senare!

over and out


sist vi var ute tillsammans såg vi ut så här, jag och mickis :)
den här bilden kallar vi för boobs :P 



 

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0