"goodmorning sunshine!"

om en timme ska jag gå till bussen för att åka ner till stallet och förbereda mig inför tävlingen i eftermiddag. jag börjar bli lite nervös. haha.. men det kommer nog gå bra. får ju trotsallt hoppa kejsarn. min pärla!

jag och martin har laddat med god frukost och miami ink. så nu väntar jag bara på att mickis och elin ska ringa och säga att dem är klara. sen drar vi. det bästa är väl att det är grymt väder idag också. vilklet flyt man har ibland :).

pappa, farmor och kanske syrran kommer och kollar också, så jag har en hel hejarklack. haha. för ida kommer ner också. det kommer nog gå bra.
nu ska jag klä på mig och förbereda allt som behövs. tar nog med mig ett par muffins. som färdkost och lunch. haha.

vi hörs ikväll!

over and out


här har vi kejsarn. håll tummarna för mig idag :)
kameran följer självklart med och jag ska försöka fota så mycket jag kan!

//carro

Kommentarer
Postat av: EMMA

fin blogg :d

2008-10-19 @ 09:48:21
URL: http://emmnil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0