"Godmorgon"

det hade vart en godmorgon, om jag nu inte hade gått upp ur sängen för att göra min koppa med te och bara råkar titta ut genom fönstret. regn. detta eviga regn!
när jag igår var påväg hem från mamma regnade det. från bussen till martin pratade jag med mickis och såg inte den där enorma vattenpölen.. blött. kallt. regn.
inte nog med att det ska regna, det ska blåsa som bara fan också. men men.
om typ en timme ska jag gå bort till gymmet och träna. mickis kommer sen och vi ska sola. jag vet inte hur mycket det skulle ge. men det kan vara skönt att sola lite faktiskt. man kanske får lite färg.

sen ska jag följa med mickis till forum. vilket blir perfekt. för jag hade tänkt kolla på ett par chinos. vill så väldigt, väldigt gärna ha ett par beiga. sen skulle jag behöva klippa topparna också. får ringa min klippnisse :).


ikväll ska du och jag äta bullar :)

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0