"försummandets konsekvenser"

criminal minds rullar på tvn och jag sitter här och saknar min familj lite. jag önskar att jag hade mer tid att träffa dem.. men allting tar sån tid. och jag vill så gärna vara här med martin.
ibland känns det som om dem tror att jag inte orkar eller vill träffa dem. men det vill jag.. jag  saknar dem varje dag. allihop.

jag skäms så mycket när jag nästan bara hör av mig för att jag behöver pengar. men jag får verkligen inte ihop tiden..
så när jag kommer hem från gotland har jag bestämt att jag ska umgås med min familj. både hos mamma och hos pappa. hoppas på att kunna åka till pappa på onsdag och mamma på torsdag. för jag och mamma har bestämt att vi ska baka bullar på torsdag :) haha. och elsa är ju här på onsdag. så vi går nog upp till pappa och äter middag och umgås lite. vi kanske tillochmed sover där. vad vet jag. har ju faktiskt inte sovit i någon av mina sängar på nästan ett halvår.

men vi tar allt som det kommer nästa vecka. så man slipper stressa. för nästa vecka ska jag bara va hela veckan. försöka att inte planera några stora grejer¨redan nu.

nu ska jag fortsätta kolla på criminal minds. vi hörs!

over and out


en väldigt gammal bild på mig och nathalie :) från sommaren 2007


//carro

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh den kommentaren värmde :) Tackar.

2008-10-24 @ 12:17:32
URL: http://sabbu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0