"forever friends."

söndagkväll.. vilket betyder att det är måndag imorgon. jag överlevde ju förra veckan, så varför skulle jag inte överleva en vecka till :)? det känns inte som om jag harn några problem med att det är måndag imorgon. för engångsskull.

igårkväll åkte jag med elli och fredde till thomas i vikingshill. blev inte särskilt långvarig utan var hemma redan vid elva tiden. då hade martin redan hunnit hem och låg i sängen och sov som ett litet barn. hahaha ;). hela dagen satt jag och mickis hemma hos martin och kollade på animal planet.

idag har jag och emma varit ute och ridit i det urmysiga höstvädret. hästarna verkade trivas rätt bra dem också. när jag kom hem hade älsklingen lagat mat och dukat fram. underbara älskade :).
nu ska jag fortsätta kolla på miami ink.
vi hörs!

over and out


jag visade mickis vad man kunde göra med photoshop. här är en bild som jag tog på henne i våras :)


//carro

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah det är ju jag ju! Lt nästan...;)

2008-10-12 @ 22:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0