"för jag är inte den är som den"

lättnaden är total! jag lyckdes överleva ytterligare en form lektion med våran rabiata lärare. fan vad grym jag är.
nu sitter jag hos martin och bara väntar på att klockan ska bli kvart i fem så vi kan åka någon gång. jag är så exhalterad av över det här att jag knappt har tid att sitta still.

formlektionen använde jag flitigt till att göra klart min uppgift och samtidigt skutta runt i malins svarta änglavingar.
när jag skuttade på som bäst på väg mot en datasal med skrivare utbrister en kille i ettan: ååhhh vilka fina vingar!
jag ler mot honom med hela ansiktet kvittrar tack och skuttar vidare.
när jag var klar i datasalen och är på väg tillbaka till formsalen skuttar jag förbi samma kille igen som då säger: nejmen titta där är hon med vingarna igen.
denna gång hade jag dock inte tid att svara. jag var alltför inne i min egen fantsi värld med rosa moln och strora luddiga djur.

nu sitter jag och i soffan och myser. martin slutar närsomhelst och kommer då hem. när han kommer hem ska jag stå och steka hamburgare som en galning och sen packa ner det allra sista i väskan.
sen bär det första av till affären för att handla godis och nödvändighete. och sen hem till martins pappa för att hämta lilla kissen felix.

jag är helt överlycklig att den här dagen äntligen har kommit. så nu ska jag steka hamburgare.
5 månader med martin och gotland väntar på oss :)

over and out


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0