"eye of the tiger!"

ass mother. nu känner jag att jag lever!
kom precis hem från ett ki-box pass på friskis o svettis och jävlar vilket drag det var idag. och jävlar vad genom jobbad jag är nu. haha. as skönt kan jagt bara säga.
hur det nu kan vara skönt att träna tills man nästan spyr och sen ligga på ett svettigt och äckligt golv och meditera. fast när man är sådär trött så man nästan spyr, så skiter man i om det är äckligt på golvet. för det ända man vill är att lägga sig ner. haha.
nej nu ska jag hoppa in i duschen, för jag är fan inte fräsch!

over and out


//carro

Kommentarer
Postat av: shibby

hej, sitter här och klicka runt på mer trafik och ville bara berätta att jag nu gjort en tävlingsblogg där du och andra kan vara med och tävla om lite olika priser! gå gärna in och kolla den på denna länken och ställ upp i tävlingen :) det är självklart helt gratis och det blir även lite gratis reklam för din egna blogg :)

metrobloggen.se/shibbystavlingar länk finns även i min vanlig blogg :)

2008-10-15 @ 21:05:03
URL: http://metrobloggen.se/shibby
Postat av: Anonym

gratis smink föfaaan!!!! :D :D :D



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=134479



it works!

2008-10-15 @ 21:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0