En gammal amazon!

solenskiner rakt i ögonen på mig när jag sitter här vid fönstret och skriver. det är inte särskilt varmt ute och det blåser ganske mycket.
imorse gick jag och martin bort till klinten och tittade. det är verkligen jätte häftigt! utsikten över havet är hur vacker som helst. jag tog några häftiga kort och vi ska kanske gå ner till stranden lite senare och ta lite mer bilder. då kan jag kanske få några häftiga närbilder på vattnet.

när vi varit nere och tittat på utsikten gick vi tillbaka och hämtde plånböcker och bilnycklar. sen tog vi martins pappas amazon till visby och handlade. hur cool är inte bilen? hur skön som helst. en volvo amazon -67. riktigt cool.

vi var hemma igen redan innan ett. man hinner med så mycket när man går upp tidigt.
till lunch vart det en varsin gorbys pirog och sen dess har vi vilat och läst. gud vad skönt det här ska bli!

vi hörs lite senare för martin ska kolla på fotboll vid fyra..

over andout


//carro

Kommentarer
Postat av: Alexandra

nice blogg :P

2008-10-26 @ 01:22:22
URL: http://lawinborg.blogg.se/
Postat av: chili

mycket fin blogg!:)

2008-10-26 @ 01:22:27
URL: http://hetchili.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0