En dag i Visby.

jag och martin landade precis innanför dörren efter en mysig dag i visby.
vi v ar uppe redan vid halv nio imorse och duschade och gjorde oss iordning. vi var nog i visby redan innan tolv.

det är verkligen jättefint där. alltin ser så välbehållet ut. det är som att kliva in i en gammal medeltidsstad. bortsett från alla bilar och dylikt då.
köpte en ny tröja och sen lite smågrejer som jag behövde typ nagel grejer och så. så nu håller jag på att fixa till naglarna :).

ikväll ska vi äta wok till middag, sen ska vi mysa. imorgon åker vi hem... jag skulle utan tvekan kunna stanna här en vecka till. så mysigt har det varit :). bara jag och martin, ja och felix så såklart.

nu ska jag göra klart mina naglar och sen kolla lite på tv innan vi ska göra iordning middan. jag fick en chokladkaka av martin när vi var och handlade som jag tror att jag ska äta lite på, haha.

vi hörs :)

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0