"copyright"

onsdag och fotolektion igen. snart slutar jag och då ska jag hämta tjejerna på dagis. sen efter det ska jag träna ki-box. shit vad jag kommer stupa i säng ikväll.. schemat är fullspäckat.

på fotot idag har vi snackat om upphovsrättslagen. att man kan bli anmäld för att sno bilder och så av folk. denna lag gäller dock inte på sidor som t.ex. facebook. så tänk på det innan ni lägger upp bilder på facebook och liknande sidor. tänk er även för innan ní tar bilder från olika hemsidor eller bloggar. folk har bötfälts på flera miljoner för sånt.

anniehooo. jag har redigerat några bilder som elin hat tagit på mig och kakao. kan visa :)



problemet med dem här bilderna är att dem är något äverexponerade. alltså, väldigt ljusa på vissa ställen.


 

man jag tycker oim dem ändå :)



vi hörs i kväll.
over and out


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0