"blågul fana"

tordagskväll, och egentligen har jag ingen större lust att blogga ikväll. för jag vet att jag borde sitta och plugga naturkunskap nu.. men jag orkar verkligen inte.
älsklingen sitter och tittar på fotboll, djurgården - norrköping. försök slita honom från den matchen.. haha.

dagen började med yoga i skolan och sen vidare till engelska. som vi mest pratade bort. vi i "tjejgänget som håller ihop". alltså jag, ida, elin och malin. tydligen tror lärarna att vi har skapat någon liten maffia och skolkar samtidigt, jämt! grejen är den att just vi fyra lyckades vara sjukanmälda samma dag, en gång! och så var elin sjuk, jag och malin hos tandläkaren, jag var till och med i skolan någon lektion, och ida vet jag inte vad hon gjorde. men men åter till dagen. efter skolan mötte jag i alla fall mickis på bussen och vi åkte hem till min lilla mamma en stund och fikade innan vi, med sällskap av olle, gick ner till stallet.

inte fan blev det någon hoppning idag heller. jag börjar bli allvarligt upprörd över att ridlärarna inte kan hålla vad dem lovar och planera lektionerna bättre. sjuk irriterande.

jaja, nu ska jag faktiskt hoppa in i duschen och sen äta lite god choklad samtidigt som jag försöker plugga lite. vi hörs!


over and out



//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0