Bilder :)






gotlands helgen :)


martin myser framför brasan med en bok.


Utsikten jag hade från datan :)



Martin och felicx


martin ute på klinten

felix på kllinten

och jag som blundar.


när bilen var ute lekte martin med en boll.

instrumentbrädan på bilen.


själva bilen :p

stenstranden

martins mästerverk


visby!

visby

på båten på väg hem. synd att det speglas i fönstret!


så där:) nu har ni sett i stora drag bilöderna jag tog. nu ska jag göra mig klar för att åka och träffa elsa och mickis.

//carro

Kommentarer
Postat av: Ida

Snygga bilder :) speciellt på bilen

2008-10-29 @ 10:30:01
Postat av: Daniel

Vilka bilder, blir varm inombords!

2008-10-29 @ 16:14:37
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0