"analysis"

onsdag idag och jag sitter precis som vanligt på onsdagseftermiddagarna på fotokursen. på idrotten har jag agerat björn borg och spelat tennis som en gud! haha.
efter den här lektionen ska jag åka och hämta tjejerna på dagis. får hoppas på att det bara är glada miner idag. precis som förra veckan.

på foto idag har vi vikarie.. våran formlärare. suck. som om man behöver se henne mer än två gånger i veckan. nej tack! och vi ska analysera bilder som vi sen ska redovisa för våran riktiga fotolärare på fredag. kan det inte var fredag idag. kan det inte jämt vara lördag?

har suttit och lekt lite med en bild nu. förra gången fick vi testa att ta porträttfoton i olika ljus. jag fick ta i mjuktljus och effektljus. båda två astråkiga. så jag lekte till en av mina biler.
det såg så väldigt mycket ut som ett skolfoto innan. vilket är en riktigt tråkig modell.

nej nu ska jag fortsätta med analysen. vi hörs sen!

over and out


beskärt och fixat. :)


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0