"you are what you say you are"

tisdag. klockan ringde vid sju i morse och jag lyckades snooza fram till halvåtta och sen gå upp vid kvart i åtta. jag hann tveka på att gå till gymmet två gånger och äta en macka innan klockan blev tio över åtta och jag gick utanför dörren för att träna en stund.
jag var nere på gymmet vid kvart över åtta och tränade rygg och axlar till klockan nio.
sen bar det av hemåt för att duscha och äta gröt till frukost. sen kröp jag ner i sängen och kollade på ncis på datorn. nu ska jag snart gå till bussen för att åka till skolan och ha mina två lektioner. sen ska jag jobba ikväll.. så jag är nog inte hemma förens vid nio tiden ikväll heller.

ett till lov skulle ju inte sitta helt fel. fast med sex veckor kvar till jul så är det kanske inte så farligt.
nu ska jag sätta på mig skorna och dra.

vi hörs!

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0