"We're burning down the highway skyline"

idag kommer bli en bra dag. idag kommer bli en bra dag. idag kommer bli en bra dag!
oj, vad gör jag upp så här tidigt? vill ni ha en förklaring?
ja just nu sitter jag och lyssnar på the killers och dricker en kopp te. ska jag vara helt ärlig så gick jag faktiskt upp för 40 minuter sen. och varför jag gick upp är ett mysterium även för mig. jag vaknade när martins väckarklocka ringde och kunde inte somna om. jag var super pigg. så vi låg och myste en stund innan han vart tvungen att gå upp och äta frukost. och jag följde med och drack lite te medans han åt.
sen vart han tvungen att gå till jobbet för en stund sen. så nu är jag helt solo och obehagligt pigg. sjukt!

idag är det fredag och jag har fått sömn i natt. så det här ser ut att kunna bli en bra dag. och nu ska jag göra allt för att det faktiskt ska bli det :).

ikväll kommer elsa ner till stockholm, fast henne kommer jag nog inte att kunna träffa förrens imorgon. mickis är bokad för min del i helgen också. förhoppningsvis elin också.

nej hörrni nu ska jag klä på mig och äta lite frukost innan jag ger mig av till skolan.

mr. brightside ;)


I'm fucking brilliant!


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0