"Swimming through sick lullabies"

vet ni vad som hade hänt när jag vaknade imorse efter att ha drömt mardrömmar hela natten?
det var ungefär 7 meter snö utanför fönstret.. hur kan det snöa sju meter på en natt?

nej men en jävla massa snö var det i alla fall.

jag och martin har legat i soffan och larvats oss nästan hela dagen. och när vi inte låg i soffan och larvade oss spelade martin dataspel, och jag tittade på animal planet.
men tro det eller ej. vi har faktiskt varit utanför dörren idag. för vi var tvunga att köpa lite grejer till middan.
så vi gick bort till affären och köpte det vi behövde.
på vägen dit skulle jag som vanligt vara lite cool och glida på snön med mina skor som typ inte har någon sula. jag sprang och tog jätte mycket fart åkte ett par meter och drog sen en kalle anka vurpa och satte mig på arslet. och vad gör martin? as garvar.
som tur är så är jag lagd åt det hållet att jag själv garvar när jag ramlar. ja, istället för att tycka det är pinsamt.
tillslut kom jag i alla fall upp och hade snö i hela byxorna. jätte skönt!

påvägen hem fick jag inte glida mer :(.

när vi kom hem åt vi nudlar till lunch och sen gjorde martin irish coffe. fast whiskey är typ det äckligaste som finns, så jag hade bara jätte jätte lite i och sen jätte mycket farin socker och kaffe. och sen hur mycket grädde som helst. gott!!!

ikväll ska vi till bulan en stund. och imorgon hoppas jag på att komma ut till stallet. om det inte snöar sju meter till såklart.


när jag vaknade såg det ut såhär!


min nästan alkoholfria irish coffe ;)


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0