"some migth be"

brrr, vad det är kallt ute nu. kom precis hem från stallet. mamma och morfar kom ut och tittade när jag red, så jag fick skjuts hem. tyvärr var martin grinig på mig för att jag inte förstod att han pratade om något viktigt när jag behövde få tag på honom. dumma dumma carro.. jag som var på så oförskämt bra humör för att det gich hur bra som helst att rida.
kelly var så lugn och fin idag.

gårdagens kväll spenderades i kummelnäs hos en kille som hade maskerad fest. hur kul som helst! jag och ida var armygirls. med alldeles förstora militärbyxor, krigsmålning, rockabilly och jägermister sjal (som folk hela tiden ville köpa av oss).
med spiderman, baby boy, batman, simba (moa var utklädd till simba, haha), en nyckelpiga, scream, en gorilla, spöketlaban, hantverkaren, djävulen och många andra karaktärer var kvällen helt underbart rolig. vi dansade och hade oss tills sista bussen gick och det var dags att dra sig hemåt. mötte martin på bussen, så vi båda hade sällskap hem.

nu ska jag titta på tv en stund och ta det lugnt. är ganska trött efter en dag med jätte mycket frisk luft. :)
vi hörs!


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0