"no reason why..?"

förlåt förlåt förlåt. men jag har inte haft lust.. ja, att blogga alltså.

jag har haft en del på skallen den här veckan och vet inte hur mycket mer jag kommer blogga dem kommande veckorna. har inte alltför stor lust längre.

inte för att det är jobbigt eller ansträngande (eller det kanske är samma sak?), utanför att jag inte känner att jag till hundraprocent kan vara ärlig i allt jag skriver när det är så mycket dåligt som händer. när det är så mycket tunga tankar.

jag vet inte om jag kommer sluta nu på engång eller om jag kommer sluta alls. men jag vet i alla fall att just nu är ingen bra period att skriva om allt som händer.

jag ska bestämma mig underdan. så får vi sen senare.

vi hörs

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0