"no one like you"

godmorgon mina vänner. måndagmorgon och jag är färdigklädd och färdigt fixad för att gå till bussen för att åka till skolan igen. har lovet flugit förbi eller vad?!
idag blir en fullproppad dag. som förmodligen kommer att betyda att någon lektion blir lidande. men vad kan jag göra?
jag ska hinna gå i skolan, träna, åka till mamma, på möte nere i stallet sen tillbaka till mamma för att äta middag och sen hinna plugga lite.. jag hoppas att det kommer gå ihop.

nu ska jag packa ihop alla mina grejer och börja bege mig mot bussen. vi hörs senare :) jag lovar att uppdatera bättre än vad jag gjort under helgen.


åhh vad jag längtar tillbaka!


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0