"milk and honey"

inlägget igår vart så väldigt dystert.. och jag vill inte att min blogg ska få stämpel som tråkig och deprimerande. men jag tycker ändå att det är viktigt att få fram det jag vill ha sagt.

jag kommer inte att skriva allting på en gång. gud vet hur långt det skulle bli.
jag kommer att ta en bit i taget. för det kommer jag att göra en ny kategori. så att man inte ska behöva sitta och rota runt bland andra mer oväsentliga inlägg. för jag kommer fortfarande att skriva om vardagen så som den ser ut. om saker som kanske egentligen inte berör någon. för det är en del av allting. det är en del av mitt liv.

så oroa er inte. jag kommer finnas kvar som jag gör nu. bara att det kommer finnas ännu en kategori att läsa om.

nu ska jag tillbaka till en av de vardagliga sakerna. plugga. idag stannade jag hemma från skolan för att ta ikapp lite av det som jag ligger efter i. var även uppe och tränade vid halv nio imorse. nu ska jag ta mig i skinnet och få klart det här!


it's me, and no one else!



 

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0