"it's the way we fight."

idag är det söndag.
jag har precis gett mina naglar en blodröd färg. dem har varit mörkbruna ett par veckor. så jag tänkte lite förändring..

jag var i stallet redan vid elva imorse. det gick ganska bra att rida, även fast hon bråkade lite mot slutet.

det har varit dålig uppdatering. martins dator har inte slutat bråka ännu plus att jag har vart nere på gymmet så mycket att jag inte har någon tid att skriva. men nu hade jag en stund över.

jag och martin beslutade oss för att ta det lugnt idag. dels för att vi har tränat hela veckan och dels för att vi båda har ont i halsen. men imorgon är vi förhoppningsvis back on track.

nu ska jag krypa ner i soffan med mitt skissblock igen. har fått till ett par snygga bilder. kanske lägger upp dem här en vacker dag. :)

vi hörs!



//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0