"i have a dream.."

jag har en dröm..

jag vill klara mig själv. jag är trött på att vara beroende av andra. jag vill kunna sköta mig själv och klara allting själv.
jag vill kunna hjälpa alla. jag önskar att jag kunde göra alla andra glada och friska. jag vill vara superman..

jag är så trött på att det hela tiden är någonting som ska gå fel eller någon som ska vara arg eller ledsen. det tar på krafterna att hålla humöret uppe för alla hela tiden.


jag hoppas på att världen kan bli lite bättre nu. att man ska kunna blicka framåt och bara leva i nuet istället för att hela tiden bli tvingad att stanna upp och leva i gamla och hårda minnen.

nu räcker det!


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0