"I don't wanna be the girl that has to fill the silence.."

förhoppnig efter förhoppnig. dröm efter dröm. som bara så brutalt krossas framför ögonen på mig.
någon tar allting ifrån mig utan att fråga. för att sen bara riva det i små små bitar och spotta på det.. vad har jag åstakommit i tidigare liv för att förtjäna all smärta och allt helvete?

dagen när jag ska få vara lycklig ska komma en dag. och jag tänker envisas med att vänta på den om det så tar livet av mig.
för jag är inte du. min vilja håller mig vid liv. det sista som kommer lämna mig är viljan att slutföra det jag påbörjat.

allting är historia. jag är redo för världen, frågan är om den är redo för mig?

Just don't stand there and watch me fall!


you can't knee me down. I'll stand my ground.


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0