"how will it ever work out fine?"

jag  överlevde den plågsamt kalla resan till skolan. usch, jag avskyr verkligen kyla.
men nu är jag i alla fall i skolan. även om jag lyckdes gå till bussen tio minuter för tidigt..

nu har jag engelska och även idag får vi sitta vid datan. på något sätt är det rätt skönt. men ändå inte. jag får aldrig något gjort.
jag är lite mer för att få sitta för mig själv med ett papper med uppgifter att lösa och jobba med. det känns mer effektivt tror jag.

jag har ingen lust att rida idag. jag har ingen lust med någonting idag faktiskt. skulle helst bara vilja åka hem igen. gå och lägga mig. bli ompysslad.. men mamma är inte hemma.

kan det inte bara bli fredag?


kom och hämta mig..


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0