Header

se vad man kan åstakomma en fredags eftermiddag på fotolektionen. inget i världsklass. men det är ju trots allt jag som har gjort den. även om syrran fotade.

snart slutar vi och jag ska åka och träna. gym med ida blir det idag. tror att jag ska köra överkropp och kondition. vill få ordning på min rygg nu.

martin ska iväg till kusinen min och spela fifa 09 ikväll. så jag har funderingar på att åka till mickis och mysa ikväll. en tjejkväll kanske?
imorgon ska jag följa med elli på maskerad. har ännu inte bestämt mig vad jag ska klä ut mig till.

nej nu ska jag fortsätta leka en stund.

vi hörs!



//carro

Kommentarer
Postat av: emelie

gud va cool bild :P

2008-11-14 @ 19:22:37
URL: http://emeliekarlsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0