"frantic faces"

aaaahhh, lektionen kommer nog aldrig att ta slut. det är segt att bara sitta framför datan. i alla fall när man inte har någonting att göra.

vill någon hjälpa mig till en idé till mitt tal?
ämnet är: something that can improve human condition. alltså, någonting som kan förbättra de mänskliga förhållandena. vad som helst. bara en idé? någon?

snart snart snart är det lunch. jag är hungrig och elin har fått ta bort sin tandställning idag. ruggigt vad snygg hon blev i käften, haha. den som hade sån tur. själv har jag halv snea tänder och lite underbett. snyggt va? jag hade faktist tandställning när jag var liten, men jag fattar inte varför dem inte fixade allting så att det blev riktigt snyggt på en gång. nu håller jag på att få min visdoms tänder också. fan vad ont det gör.

det är chicken nuggets till lunch, yey!
och imorgon, bara för att jag ska vara ledig så är det potatisbullar.. en av mina favorit rätter. suck och bajs.
själv får jag betala för min lunch imorn.

nej nu ska jag göra nytta.. kanske.

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0