"fly home2"

ååhh, äntligen är den här. härliga torsdagskväll!
idag blev det väldigt sen middag. men det för att jag vart i stallet och sen hade jag en överraskning till martin :).vad det var får ni inte veta.

dagen har gått barnsligt fort. det känns som om det bara är några timmar sen jag höll på att försova bort bussen till skolan. men med mina otroliga superkrafter så hann jag både göra mig iordning och hinna till bussen.

på väg till bussen hände en helt sinnessjuk grej. nästan hela vägen till bussen är nedförsbacke. jag upptäckte rätt fort att det var snorhalt, så jag åkte "skridskor" ner på mina skor. bäst jag glider hör jag en duns och farandes förbi mig kommer en kille som alldeles försent upptäckte att det var halt i backen. som tur var hade jag ingen med mig som jag kunde skratta med så jag vart tvungen att skjuta upp det tills jag kom till skolan och kunde berätta det för elin och co.

att rida gick nästan lite över förväntan idag, fick i vanlig ordning rida på min karateponny kakao och även om vi inte kom alltför bra överens idag så kommer jag att få fortsätta rida henne ett par gånger till. så nu ska vi bli bäst på allt!
radarparet kallade frida oss idag. haha jo det börjar väl bli så. det sjukaste är väl bara att jag tycker om henne mer och mer för varje gång.
(kakao är ponnyn som elin fotade mig med, det finns bilder i tidigare inlägg).

nu ska jag börja plugga lite på min svenska. bättre sent än aldrig ;)


sommar och värme, mer än välkommet tillbaka!



//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0