"fly her home.."

jag tror inte att jag har läst en enda blogg som INTE har tagit upp usa valet.. därför känns det som om jag inte behöver göra det i vidare stor utsträckning. det ända jag kan säga är att nu kommer världen förhoppnigsvis bli lite bättre.

klockan är hur tidigt som helst och i vanliga fall hinner jag aldrig sätta igång datorn innan jag ska till skolan. inte när jag börjar tidigt i alla fall. men martin drog upp mig vid kvart i sju imorse. så jag är redan klar. plus att jag hann göra lite på min fotouppgift. fotade lite igårkväll också. det blev en del fräcka bilder. med tanke på att alla är tagna i lägenheten och sådär.

idag är det fredag. dessa underbara fredagar. man kan ju inte annat än att vakna med ett leende på läpparna :).


förstår ni vad jag menar :)?

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0