"bad moon rising"

mina fingrar är nästan helt förfrusna. det är så kallt här hemma hos mamma. det räcker inte med att dricka varmt te och äta varm mat. man fryser som en liten gris ändå.. eller jag gör. som nu är van vid lägenhetsvärme. fast det är nog inte så varmt hemma hos martin heller. det är väl jag som måste lägga på mig lite mer underhudsfett och få bättre blodcirkulation haha.

om några timmar ska jag pallra mig ner till stallet i kylan. det är så vidrigt kallt ute nu. ändå är det väl inte ens minusgrader ännu. ronja, jag vill ha din jacka!
nej men ner till stallet ska jag. vi ska planera inför lördagens dumheter med spökrunda och halloween firande i stallet. jag tycker att det ska bli väldigt roligt och det är väl ungefär 45 barn som har anmält sig. så tro mig att vi kommer ha fullt upp hela kvällen. sen ska vi försöka få det till den bästa och läskigaste spökrundan på många, många år!

nej nu fryser jag fan ihjäl. dags att starta brasan. åhh vad det är skönt att vara hos mamsen ibland och bara bli ompysslad. haha.
vi hörs :)


vet ni vad? det där var en lyckligkväll för länge sen..


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0