"bad influence."

07.45 om en kvart borde jag gå till bussen.. men inte idag. bestämde mig för att sitta kvar i sängen en stund och glo ut i vardagsrummet. jag har drömt mardrömmar inatt. och varje gång jag har gjort det så är det lika svårt att komma tillbaka till verkligheten. drömmarna är så verkliga. så obehagligt verkliga.
tur att martin kom in till mig innan han gick. ja, så att man fick någon tröst i alla fall.

klockan oo.42 i natt fick jag ett samtal från dolt nummer.. vilken idiot ringer från dolt nummer klockan 00.42 en onsdags natt? jag hade i alla fall tryckt bort det och kommer nog aldrig att få veta vem som ringde. I don't mind it.

dagen igår vart inte riktigt lika hemska som jag hade väntat mig. men ändå inte lika bra som jag hoppats. ki-boxen var knappt jobbig. jag som brukar vara helt genomsvettig och dö trött efteråt. visst var jag svettig. men inte i närheten av vad jag brukar vara. men men..

nej hörrni, nu ska jag äta frukost. se om den här dagen blir bra. kommer ju trots allt att få träffa mickis idag efter skolan.
sen kommer elsa ner i helgen :).

it's the way we fight.


du är cool, jag lovar :)


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0