" your my little fishstick."

för att förstå sig på vad vänskap är måste man ha klcikat ordentligt med någon och verkligen insett att man absolut inte skulle ha kommit över vissa hinder utan den personen man har klickat med.
så här efter tre/fyra månader som lika gärna hade kunnat vara en livstid eller iallafall väldigt många år så tror jag att jag har hittat en av mina bästa vänner, för det var vi som klickade!

jag har aldrig träffat någon som är så lik mig förut, som tänker mer eller mindre exakt samma sak och som kan, precis som jag, slänga ur sig de mest absurda men otroligt sanningsenliga saker om folk på de mest opassande tider och platser. jag har hittat en soulmate som gillar ahlgrens bilar och som kan få mig att skratta tills jag nästan kissar på mig, som kan få mig att sitta ute på en brygga i solnedgången i flera timmar och bara lätta på hjärtat tills man nästan sitter och storbölar båda två.

på så kort tid har vi hunnit med så mycket, otroligt mycket! men om man sitter ihop 24/7 så kanske det inte är så konstigt. och visst har folk ifrågasatt våran komination av personligheter och visst har vissa stört sig på att vi hittade varandra så fort och så "djupt".

dumheter vi hittat på:
- dragit igång brutalkalas hemma hos mig ( det var här vi hittade varann ).
- åkt till tekniskahögskolan en torsdagskväll, ( här hade vi behövt en skateboard ;P )
- slösat tid på två idioter ( här hade vi behövt ett par stycken ananasar )
- bakat världens farligaste sockerkaka och ätit upp den ( ont i magen!? )
- kollat på greys anatomy ( sett hela boxen 4? 5? gånger :P )
- festat nätterna långa och snubblat hem vid fyra ( tur att man lärt si gå i heels nu ;) haha )
- kollat på disneyfilmer hela dagar. ( lejonkungen och aladdin, klara favoriter. )
- sett "the holiday" på repeat en hel natt. ( dock såg man oftast bara början och slutet. )
- röjjt på hivön med skogstrollen, ( underbara söndagar )
- sett soldengången
- skrattat tills man får träningsvärk i magen.
- tränat ki-box och nästan blivit tvungna att krypa hem.
- skämtat och drivit folk till vansinne.

du är en av mina absolut bästa vänner och jag älskar dig :)

Grattis på födelsedagen Ida Palmman :D <3

världens bästa vän :)

världens snyggaste tjej :)


//carro



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0