" you make me wanna dance naked.."

obehagligt väder..

lördag, alltså idas dag, vilket hon har tjatat om i ca två månader, äntligen är den här och vi slipper tjatet, haha.
jag är lite fundersam över hur allt jag har stoppat i mig idag har fått plats i min mage speciellt med tanke på dagens tillstånd :P haha.
det har väl blivit tårta, kakor, bullar, saft, godis och nu även en jätte god kycklingsallad som idas jätte snälla mamma hade mejslat ihop till oss =).

jag är jätte glad hela tiden nu, vandrar runt på moln och bara ler. till och med idag när jag vaknade med en baksmälla som har hållt i sig, haha. det är någon som får mig att må så bra :) och som får mig att flina som ett litet fån och prata på ett brutal löjligt sätt, hahaha.. jag tror jag är kär :$ :) .
underbara hemska känsla. jag är rädd och lycklig, fast mest lycklig tror jag.
jag vill bara träffa dig och hålla dig i handen..

16:39 17 maj, idahoe fyller 17 idag!
over and out


min och idas solnedgång :) häftigaste molnen.


 


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0