" work it, make it.."

svichat över vischan.

historia på gång igen. har suttit och skrivit om hitler oavbrutet i över en timme nu, så jag kände att jag gjort mig förtjänt av ett blogginlägg.
igår var det ki-box med moa, ida och linus. as kul men brutal jobbigt som vanligt. efteråt kom M och plockade mig och ida i centrum, sen bar det av mot ugglevägen och fotboll. japp tro det eller ej! jag och ida hejade på dem röda och vilka tror ni vann?! dom röda! :D killarna vart tokägda och började gråta allihopa, eller inte, men det kunde ju ha varit så.
när fotbollen var slut kom min underbart gulliga lilla mamma och hämtade mig och ida så att vi skulle komma i säng innan klockan två på natten.

ikväll blir det ridning och sen hoppas jag på att sova hemma hos M :) .

11:12 22 maj, nu är det lunch !
over and out

//carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0