" well, you don't need to.."

i won't hesitate no more!

γεια!
det är hej på grekiska för er som inte kan grekiska, haha.
nu är jag hos min kära mor ch har fixat till mina naglar. vart en hyffsad franskmanikyr.. nu ska jag bara vänta på ida så vi kan åka till orminge och gå på apotket innan jag måste förbi martin och hämta mina träningskläder. orkade inte ta med dem hit då han bor 300meter från gymmet.

sitter nu och lyssnar på jason mraz och funderar på om jag ska dra på mig ett par shorts och kanske hoppa lite studsmatta? eller om jag ska ta det lugnt tills jag ska träna ikväll, mamma sa att det var ok sålänge jag tog det lugnt. eat that ;)!

får förhoppningsvis in pengar på mitt konto imorgon också, så kan jag och ida shoppa lite innan konserten ! skulle vara as nice, måste i alla fall köpa mina skor imorgon, om dom finns kvar, vilket jag ber till gud om , haha, eller nej det gör jag inte. men jag kunde ha gjort.

nej fy fan, nu ska jag försöka rensa igenom min garderob lite. kanske hittar något som har varit borttappat i ett halvår eller två, haha.

13:51 28 maj, när alllt kommer omkring så är han korkad!
over and out


en väldigt väldigt intressant kväll förra sommaren.


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0