" the greatest thing you ever learn.."

it takes an egg to make a hen, it takes a hen to make an egg.

lördag förmiddag och moulin rouge slutade precis och jag och moa sitter med tårar i ögonen och gråten i halsen framför tvn. fullkomligt genialisk film, underbar och hemsk.
gårdagen var rätt kul. var i slussen vid nio på morgonen för att ta mig och mina kära klubbmedlemar ut på gärdet och spöa massa andra klubbar i brännboll. vilket vi gjorde! för första året vann vi hela turneringen, så klart vi gjorde med mig, patrik och ollä i spetsen som frivarvare. ja jag gjorde faktiskt ett frivarv :).
efteråt åkte jag hem och drack te med min pappa. vi små pratade en stund och sen tog jag mig till gymmet och mötte upp moa, kan ju säga att det känns i hela kroppen att man tränade igår. efteråt åkte vi hem till moa, åt middag och gjorde oss iordning för att driva omkring och hitta ngt att göra.
mitt upp i allt ringer kim och bjuder över oss till chrille och philip.
kan väl inte påstå att det var så särskilt hyper kul, men jag överlevde kvällen. vid halv tre någon gång pkte jag, moa, kim och M hem till moa och drack te, kollade på film och snackade skit. slutade med att vi sov här allihop. kim och M drog redan vid nio i morse då dem skulle bartendra på en 40 års fest idag och hade massor att förbereda.

alldeles snart ska jag ta min pärla och åka hem till pappa för att hjälpa till med den djävulska tvätten som på något underligtvis aldrig tar slut.. får se vad som bjuds av kvällen. moa ville göra något fartfyllt, får väl se vad jag har lust med, sova skulle ju inte vara helt fel för engångs skull.
nej nu ska jag hjälpa mitt hjärta att diska av lite i köket.

13:25 3 maj, det löser sig, det blir bättre, allting kommer att bli bra..
over and out

image117
min alldeles egna moa :) älskar dig <3
//carro

Kommentarer
Postat av: Moa

Naaew:) sweetie:D här är du asgullig på din blogg o så läser jag den alldeles för sällan.. bättring=lovar <3

2008-05-19 @ 23:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0